امضاء تفاهمنامه پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و نیروی انتظامی استان فارس

 به منظور مشارکت و بهره گیری متقابل از توانایی های آموزشی ، پژوهشی و تحقیقاتی ، تجهیزاتی ، آزمایشگاهی ، کارگاهی و امکانات بالقوه طرفین و در راستای رفع نیازمندیها و توسعه فعالیتهای هر دوطرف تفاهم نامه ای بین نیروی انتظامی استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی شیراز منعقد شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از شیراز، به همین مناسبت جلسه ای در دفتر دکتر جمال زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد.
در ابتدا دکتر جمال زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با توجه به پتانسیل بسیار خوبی که در زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی با وجود اساتید توانمندی که این دانشگاه در اختیار دارد می تواند با انجام تحقیقات کاربردی در حل مشکلات جامعه بخصوص در زمینه آسیب شناسی بزهکاری موجود در جامعه به نیروی انتظامی کمک کند و تنها راه حل مشکلات اجتماعی جامعه را انجام کارهای تحقیقاتی کاربردی دانست و از اینکه نیروی انتظامی با انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی از مسیر علمی نسبت به حل ناهنجاری های جامعه اقدام می نماید تشکر کرد.
جمال زاده اظهار داشت: اگر سازمانها و نهادها به دانشگاه ها اعتماد ورزند و از طریق مراکز علمی و دانشگاهها نسبت به حل مشکلات و معضلات خود اقدام کنند و دانشگاه نیز در این راستا به وظایف خود عمل نماید جامعه به سمت امنیت و سلامت روانی سوق داده خواهد شد .
در ادامه سرهنگ جوانمردی رئیس دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان ضمن تشکر از برگزاری این جلسه اظهار داشت: مقصد اصلی نیروی انتظامی بر مبنای سه اصل دانش ، نظم و امنیت بوده و دانشگاه ها بخصوص دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با ظرفیتهای علمی و توان پژوهشی خوبی که دارد می توانیم در زمینه های مختلف همکاری های خوبی را ارائه دهیم ، جوانمردی ایجاد همایشهای سراسری را یکی از راههای مناسب جهت این همکاریها دانست. به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که سرهنگ اسدی جانشین دبیر مبارزه با مواد مخدر استان و چند نفر از کارشناسان نیروی انتظامی استان و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی شیراز حضور داشتند تفاهم نامه مزبور به امضاء طرفین رسید .

۱ نظر:

  1. ناشناس۲۶.۸.۸۸

    كارهاي تحقيقاتي ان هم با نيروي انتظامي !!!! عجيب نيست؟ اين همه مركز تحقيقاتي داريم چرا سراغ اينها برويم؟ نيروي انتظامي مگر چه پژوهشي ميخواهد؟

    پاسخحذف

لطفا قبل از نوشتن نظر به نکات زیر توجه کنید:

» لطف کنید و در کامنت‌هایتان تنها در مورد همین پست مطلب بنویسید،

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.