نشست علمی رئیس واحدشیراز با مسوولین نشریات دانشجویی

به منظور هرچه باشکوهتر برگزارشدن شروع سال تحصیلی 89ـ88 جلسه هم اندیشی رئیس واحدشیراز با مسوولین نشریات دانشجویی ، اعضای هیأت مدیره تشکل وصال ، هلال احمر ، کانون نیایش ، کانون ریحانه النبی و بسیج دانشجویی برگزار شد .





به گزارش آنا، دکتر جمال زاده ضمن شنیدن نقطه نظرات دانشجویان یادشده در زمینه های مختلف دانشگاه به سوالات آنان نیز پاسخ دادند در این جلسه ریاست واحدشیراز اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی مولد انقلاب است . حمایت سران نظام بخصوص حضرت امام (ره) در ایجاد آن از افتخارات این دانشگاه می باشد.
وی ظرفیت بالای آموزش عالی نظام جمهوری اسلامی در پذیرش دانشجویان در شرایط فعلی را مدیون تلاش شبانه روزی مسوولین خدوم این دانشگاه دانست که با گسترش فضای آموزشی ، تجهیزاتی ، آزمایشگاهی و ایجاد رشته های نو و جدید در سطح کشور شرایط را فراهم نموده اند تا فرزندان این مرزوبوم در کنار خانواده و به راحتی بتوانند وارد مراکز آموزش عالی جهت ادامه تحصیل شوند .

دکترجمال زاده از دانشجویان خواست که در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شروع به موقع کلاس ها در سال تحصیلی ایجاد نشاط علمی در دانشگاه تلاش نمایند

دکتر جمال زاده اظهار داشت: هیچ وقت دایه مهربانتر از مادر نخواهد شد و در نتیجه غرب دشمن جدی انقلاب و نظام اسلامی می باشد دانشجویان متعهد و آگاه می بایستی موقعیت شناس باشند و با پیروی از رهبری توطئه دشمنان را نقش بر آب کنند .
وی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حوادث پس از انتخابات شعور بالای سیاسی خود را به نمایش گذاشتند ..
دکتر جمال زاده توسعه و گسترش نشاط علمی در دانشگاه ، امید به آینده ، کمک به توسعه علمی کشور ، دفاع از ارزشهای انقلاب ، حمایت از رهبری را از شاخص های مهم دانشجو متعهد و دلسوز به حال مملکت دانست .


منبع: آنا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر به نکات زیر توجه کنید:

» لطف کنید و در کامنت‌هایتان تنها در مورد همین پست مطلب بنویسید،

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.