افتتاح پرديس بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي شيراز با حضور جاسبی


:افتتاح پرديس بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي شيراز

دكتر جمال‌زاده رئيس واحد شيراز گفت: پرديس بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي شيراز با مساحت 200 هكتار زمين با اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال و با حضور دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي دیروز افتتاح شد و به بهره برداري رسيد.


رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شيراز در گفت‌وگو با آنا با بيان اين مطلب اظهار داشت: از ديگر پروژه‌هاي عمراني قابل افتتاح اين واحد دانشگاهي دانشكده‌هاي اقتصاد و مديريت، علوم انساني و فني و مهندسي بود.
جمال‌زاده ادامه داد: كلنگ‌زني بزرگ‌ترين فضاي ورزشي دانشگاهي كشور كه شامل پنج سالن ورزشي به مساحت 17 هزار مترمربع، استاديوم ورزشي با پنج هزار مترمربع با اعتباري معادل 70 ميليارد ريال، سلف‌سرويس دانشجويي با مساحت شش هزار مترمربع در چهار طبقه، دانشكده مطالعات خارجي به مساحت هفت هزار مترمربع و همچنين بزرگ‌ترين دانشكده هنر و معماري كشور با 28 هزار مترمربع زيربنا از ديگر برنامه‌ها بود.
وي از ديگر برنامه‌هاي اين سفر را بازديد دكتر جاسبي از پروژه‌هاي در دست احداث ازجمله دانشكده نفت و گاز و پتروشيمي، دانشكده تحصيلات تكميلي، سالن ورزشي هفت هزار متري و همچنين سخنراني در جمع استادان، پرسنل و مسوولان استاني ذكر كرد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شيراز از حمايت و مساعدت‌هاي دكتر جاسبي در حل مسائل و مشكلات واحد شيراز تشكر كرد و گفت: به لطف الهي و با تلاش شبانه‌روزي مسوولان اين واحد و همكاري بسيار خوب مسوولان استاني دانشگاه آزاد اسلامي شيراز در مسير رشد و توسعه قرار گرفته است و مي‌رود تا به فضل الهي عقب‌ماندگي گذشته خود را به سرعت جبران كند و اميد است با توجه به رشد و توسعه حاصل شده با مساعدت رياست عاليه دانشگاه در آينده نزديك به واحد جامع تبديل شود.
وي همچنين به همكاري صميمانه مسوولان استان فارس از اختصاص 33 هكتار زمين جهت پروژه مجتمع پزشكي واحد شيراز خبر داد.
گفتني است، در مراسم افتتاح پروژه‌هاي عمراني واحد شيراز نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، معاون استاندار، فرماندار، اعضاي شوراي شهر، دكتر احدي رئيس منطقه يك دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر دانشفرد مشاور رئيس دانشگاه آزاد اسلامي و مهندس محمدرضا كريمي مشاور رياست دانشگاه حضور دارند.



حال بایست از جناب جاسبی پرسید که آیا شما دانشکده مهندسی 2 واقع در صدرا را دیده اید؟؟ که متاسفانه هیچ شباهتی به دانشگاه نداره. که حتی از داشتن یک کافی نت ساده محروم است!!

۱ نظر:

لطفا قبل از نوشتن نظر به نکات زیر توجه کنید:

» لطف کنید و در کامنت‌هایتان تنها در مورد همین پست مطلب بنویسید،

» لطفا فینگلیش ننویسید.

» فارسی بنویسید و برای نمایش درست آدرس وبلاگ‌تان، "//:http" را فراموش نکنید.

» نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز -حالا به هر کسی که می‌خواهد باشد- حذف خواهند شد.