حذف کلی سرویس ایاب وذهاب دانشجویان

متن اصلی اعلامیه ی منتشره شده از سوی دانشگاه:
با پیگیری و تلاش مستمر دانشگاه به حول و قوه الهی و همکاریهای بی دریغ مسئولین محترم فرمانداری و شهرداری شیراز به منظور رفاه حال دانشجویان عزیز به فضل الهی از اول مهر ماه 88 دانشجویان از طریق پایانه های اتوبوسرانی از سطح شهر به شرح زیر به پایانه جدید اتوبوسرانی واقع در ابتدای شهرک گلستان به صورت شهروندی انتقال می یابند و سپس از طریق اتوبوسها و با پرداخت کرایه نقدی به پردیس و صدرا و بالعکس آمد و رفت می نمایند.
1- انتقال مستقیم دانشجویان از سطح شهر(پایانه های نمازی- دروازه کازرون- قصرالدشت )به اول گلستان از طریق خطوط اتوبوسرانی .
2- دانشجویان هزینه ای برای ایاب و ذهاب به دانشگاه پرداخت نمی نمایند .
3 - دانشجویان بیشتر مسیر را (از سطح شهر به اول گلستان ) با اتوبوس های با کیفیت برتر و مدل بالاتر و ضریب اطمینان بیشتر آمد و رفت می کنند.
4- دانشجویانی که با وسایل شخصی آمد و رفت دارند هزینه ای برای ایاب و ذهاب پرداخت نخواهند کرد .
5 - دانشجویان به میزان روزهای آمدو رفت هزینه ایاب و ذهاب پرداخت می نمایند.

به به یه کار خوب این دانشگاه داره انجام میده منم ازشون تشکر می کنم و بالاخص آقای نوذری معاونت دانشجویی[گل]

##اما جناب آقای نوذری به این نکته توجه کردید که پرداخت کرایه نقدی به پردیس و صدرا و بالعکس در مبادی ورودی چه ترافیکی برای تاکسی ها و اتوبوس ها و خودروهای شخصی در این ورودی بوجود خواهد آورد!!؟؟

##انتقال مستقیم دانشجویان از سطح شهر(پایانه های نمازی- دروازه کازرون- قصرالدشت) با توجه به ترافیک و ازدحام جمعیت در آن مکان ها چه معضلاتی بوجود خواهد آورد؟!؟!

##آیا واقعآ شهرداری توانسته ملت را که به صورت چوب کبریت عمودی در اتوبوس های فرسوده (بلانسبت اتوبوس های سابق دانشگاه) و در ایستگاه ها تجمع کرده اند به نحو حداقل ممکن سرویس دهی کند که هم اکنون 20.000 دانشجو با توقعات حداقل سر موقع رسیدن به دانشگاه را می خواهد سرویس دهد.!!

##دانشجویان هزینه ای برای ایاب و ذهاب به دانشگاه پرداخت نمی نمایند بلکه اگر نان به نرخ روز بخوریم روزانه حداقل 300تومان کرایه اتوبوس از یکی از این پایانه ها به دانشگاه می بود!! که با حساب انگشتی برای دانشجوی 18 واحد اخذ کرده با 13 جلسه حضور در ترم یعنی هر درس 26 بار رفت و برگشت می شود حدود 70.000 تومان می شود!!!!

##دانشجویان بیشتر مسیر را (از سطح شهر به اول گلستان ) با اتوبوس های با کیفیت برتر و مدل بالاتر و ضریب اطمینان بیشتر آمد و رفت می کنند!!
آیا چند اتوبوس شهرداری جز خطوط 148_150_152 که به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد جوابگوی خیل دانشجویان می باشد؟!؟

##دانشجویانی که با وسایل شخصی آمد و رفت دارند هزینه ای برای ایاب و ذهاب پرداخت نخواهند کرد .
اما بقیه دانشجویان چندبرابر این هزینه را می پردازند...!!

##دانشجویان به میزان روزهای آمدو رفت هزینه ایاب و ذهاب پرداخت می نمایند.
اما همین روزهای رفت و آمد هزینه اش به نسبت بیش از سابق می باشد...

## جناب نوذری اگر چند سال گذشته که دوستان دیگری در این دانشگاه بودند را به یاد داشته باشید همین طرح قرار بود انجام گیرد اما با اعتصاب دانشجویان و رسانه ای شدن این خبر جلویش گرفته شد!!

## این طرح در دانشگاه صنعتی اصفهان وجود دارد اما تفاوتش این هست که دانشجو تا دم درب دانشکده با اتوبوس های شهرداری می رود و کرایه نقدی را می پردازد نه اینکه وسط جاده پیاده اش می کند و معلوم نیست ماشین گیرش بیاید یا نه!!!

در پایان این را می گویم ای کاش
کسانی که می خواهند مسولیت ایاب و ذهاب دانشجویان را از خود سلب کنند حداقل کمی هم بفکر دانشجو در روزهای امتحان و مواقع اضطراری و به فکر وقت و عمر دانشجو بودند که در این راه اتلاف می شود می بودند.....

برگرفته از: www.iaushiraz.blogfa.com

پایگاه اطلاع زسانی دانشگاه آزاد شیراز راه اندازی شد

سلام، این اولین پست این وبلاگه واسه شروع،، هدف از تاسیس این وبلاگ اطلاع رسانی درباره خدمات دانشگاه آزاد شیراز هست